Bestellen & Betalen
Benieuwd hoe het bestellen bij Laminaatspecialist.nl in zijn werk gaat en op welke manieren je kan betalen?
Bij Laminaat Specialist betaal je snel, veilig en op de manier die het beste bij jou past. Zowel online als in onze Outlet bieden we diverse betaalopties.
Hoe bestel ik een product?
Hoe bestel ik een product?
Een product bestellen doe je eenvoudig door het toe te voegen aan je winkelwagen. Selecteer eerst de gewenste hoeveelheid en/of lengte, en klik vervolgens op de knop "Toevoegen aan winkelwagen".
Het product wordt dan automatisch in jouw persoonlijke winkelwagen geplaatst, klaar om af te rekenen.
Hoe rond ik mijn bestelling af?
Hoe rond ik mijn bestelling af?
Heb je alle gewenste producten in je winkelwagen geplaatst? Klik dan op de knop "Afrekenen".
Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je je persoons- en adresgegevens invult. Vul deze zo volledig mogelijk in – we gebruiken deze informatie om je bestelling correct te registreren en te bezorgen.
Als alles klopt, klik je op "Kopen" om je bestelling te bevestigen. Je bestelling is dan definitief geplaatst.
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres.
Geen mail ontvangen? Check dan eerst even je spamfolder. Nog steeds niets gevonden? Stuur ons dan gerust een berichtje via info@laminaatspecialist.nl, dan kijken we direct of alles goed is gegaan.
Krijg ik een verzendbevestiging en track & trace informatie?
Krijg ik een verzendbevestiging en track & trace informatie?
Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je automatisch een verzendbevestiging per e-mail. In de meeste gevallen bevat deze mail ook de track & trace informatie, zodat je je bestelling kunt volgen.
Kan ik zelf een gewenste leverdatum kiezen?
Kan ik zelf een gewenste leverdatum kiezen?
Ja, dat kan zeker! Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je in de winkelwagen een gewenste leverdatum aangeven.
Wij doen ons best om deze datum zo goed mogelijk aan te houden. Mocht de daadwerkelijke leverdatum toch sterk afwijken van je voorkeur, dan nemen we uiteraard tijdig contact met je op.
Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?
Bij Laminaat Specialist betaal je snel, veilig en op de manier die het beste bij jou past. Zowel online als in onze showroom bieden we diverse betaalopties.
Online betaalmogelijkheden:
Bestel je via onze webshop? Kies dan uit: – De snelste en meest gebruikte betaalmethode in Nederland – Visa, Mastercard en andere gangbare kaarten
Voor onze Belgische klanten:
Betalen in de showroom
Bezoek je onze showroom in Arnhem? Dan kun je betalen met: contanten (in overleg).
Niet mogelijk: betaling bij aflevering
Let op: betalen aan de deur met pin is niet mogelijk.
Hoe wordt mijn geld terugbetaald bij een retour of annulering?
Hoe wordt mijn geld terugbetaald bij een retour of annulering?
Bij Laminaatspecialist.nl doen we ons uiterste best om het door jou betaalde bedrag zo snel mogelijk terug te storten bij een retour of annulering. We begrijpen dat je je geld graag snel weer terugziet.
We streven naar een snelle verwerking, maar in ieder geval ontvang je het bedrag binnen 14 dagen, zoals wettelijk is bepaald. De terugbetaling vindt altijd plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je de bestelling hebt afgerekend.
Garantie
Benieuwd hoe het zit met garantie bij Laminaatspecialist.nl?
Bij Laminaatspecialist.nl staan we achter de kwaliteit van onze producten. Daarom bieden we je garantie op al onze artikelen, zowel bij aankopen via de webshop als in onze fysieke Outlet.
De exacte garantieperiode kan per product verschillen. Deze informatie vind je altijd terug op de productpagina of in de meegeleverde documentatie. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met je aankoop binnen de garantietermijn, dan helpen we je uiteraard graag met een passende oplossing.
Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?
Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?
Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten.
Daarnaast bieden sommige merken aanvullende garanties. Deze merkgebonden garantievoorwaarden en -termijnen vermelden wij ook op deze pagina, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Vragen over garantie? Wij helpen je graag!
Vragen over garantie? Wij helpen je graag!
Bij Laminaatspecialist.nl staan we klaar om al je vragen over garantie op de producten van onze merken te beantwoorden. Heb je een vraag of twijfel je over de garantiebepalingen van een specifiek artikel?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@laminaatspecialist.nl – we helpen je graag verder!