Klachten
Benieuwd hoe je een klacht kunt melden en hoe wij die behandelen?
Op deze pagina lees je precies hoe het melden en afhandelen van klachten bij Laminaatspecialist.nl in zijn werk gaat.
Heb je toch nog vragen? Stuur dan gerust een e-mail naar info@laminaatspecialist.nl we staan voor je klaar.
Hoe kan ik een klacht melden?
Hoe kan ik een klacht melden?
Een klacht kun je het beste melden via e-mail aan info@laminaatspecialist.nl. Vermeld hierbij altijd je ordernummer en voeg – indien mogelijk – de factuur toe. Zo kunnen we je klacht snel en goed in behandeling nemen.
Hoe snel wordt mijn klacht behandeld?
Hoe snel wordt mijn klacht behandeld?
Uiteraard doen wij ons uiterste best om jouw klacht zo snel mogelijk te behandelen en met een passende oplossing te komen – we lossen het immers graag snel voor je op.
Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
Kan ik ook een klacht indienen over een dienst?
Kan ik ook een klacht indienen over een dienst?
Ja, dat kan zeker. Bij Laminaatspecialist.nl verkopen we zowel producten als diensten. Voor beide kun je bij ons een klacht indienen, mocht er iets niet naar wens zijn verlopen.